Smluvní podmínky

Objednávka vstupenek

Objednávku vstupenky na konferenci DATA restart je možné provést výhradně přes registrační formulář na webu konference (www.datarestart.cz).

Po vyplnění formuláře přijde na email objednatele automatické potvrzení o přijetí objednávky.

Po kontrole zadaných údajů vám vystavíme a pošleme ze systému Fakturoid zálohovou fakturu. Objednávka se stává závaznou po jejím uhrazení.

Vyhrazujeme si možnost rezervace po splatnosti zálohové faktury automaticky stornovat a místo nabídnout dalším zájemcům. Případné platby oproti nim došlé po splatnosti pak vrátit zpět na účet odesílatele.

Storno podmínky

Překážka na straně účastníka:

Svou rezervaci můžete bezplatně zrušit až do uhrazení účastnického poplatku, poté je už zrušení účasti zatížené storno poplatky v závislosti na termínu.

Svou vstupenku ale můžete bezplatně až do termínu konference převést na jiného účastníka.

Jakákoliv změna či zrušení rezervace musí být provedena písemně emailem na konference@medio.cz a vzájemně potvrzena.

Storno poplatky:

  • Do uhrazení účastnického poplatku: zdarma
  • Do 28. března 2018: storno poplatek ve výši 50 % ceny vstupenky
  • Od 29. března 2018: storno poplatek ve výši 100 % ceny vstupenky
  •  

Překážka na straně pořadatele:

Vyhrazujeme si možnost zrušit rezervaci vstupenky den následující po splatnosti zálohové faktury, pokud nebude do té doby účastnický poplatek připsán na náš účet.

Konání konference můžeme zrušit kdykoliv před jejím termínem nebo v jejím průběhu.

V případě překážek v konání konference na naší straně vám vrátíme zpět celou zaplacenou částku. Nevzniká vám ale nárok na úhradu škody či jakýchkoliv dalších souvisejících výdajů.